Algemene voorwaarden

Burde Publishing AB
Mårdvägen 2
352 45 Växjö
Zweden

Org.nr: 556215-2479

We nemen alleen bestellingen via sotypicalme.xx aan. We willen dat je met een gerust hart een aankoop kunt doen. Neem dus gerust contact op met onze klantenservice via info@sotypicalme.com als je een vraag hebt over je bestelling.

Als je een bestelling plaatst bij sotypicalme.nl, stem je ermee in om je inbox in de gaten te houden, aangezien alle informatie over je bestelling via e-mail wordt verzonden.

So Typical Me is voorbehouden over het volgende: gebrek aan voorraad, vertragingen, technische problemen en verkeerde productinformatie. So Typical Me behoudt zich het recht voor om prijzen te wijzigen zonder een voorafgaande kennisgeving. Daarnaast behouden we ons het recht voor bestelling te annuleren in het geval van buitengewone omstandigheden.

Prijzen en betaling

Je kunt via PayPal of Klarna betalen. Via Klarna heb je de mogelijkheid tot factuurbetaling, termijnbetaling, creditkaartbetaling en bankoverschrijving.

We sturen je de factuur per e-mail op het moment dat we je bestelling verzenden. De factuur moet binnen 14 dagen worden betaald. Ga naar klarna.com/nl/ voor meer informatie en de volledige algemene voorwaarden voor de betaalmethoden van Klarna. Voor de volledige algemene voorwaarden van PayPal ga je naar paypal.com/nl/.

De prijzen van onze producten worden vermeld in € en bevatten 21% btw. We behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen zonder een voorafgaande kennisgeving.

De prijs die werd betaald op het moment van aankoop blijft gelden, ongeacht of de prijs op een later moment stijgt of daalt. Bij het afrekenen zie je de totaalprijs inclusief btw en eventuele verzendkosten. Bij het afrekenen zie je ook de verzend- en betaalvoorwaarden.

Verzendmethode

So Typical Me levert momenteel alleen via PostNL.

Vertragingen en gedeeltelijke verzendingen

We doen er alles aan om je producten zo snel mogelijk te leveren, maar soms is een vertraging onvermijdbaar. We garanderen daarom geen leveren voor een specifieke dag en hoewel het niet vaak gebeurt, kan een bestelling vertraging oplopen. Mocht er een product niet op tijd geleverd kunnen worden, sturen we je een e-mail met alle informatie. Voor bestellingen met meerdere producten verzenden we de producten die we hebben ontvangen. Als een bestelling vertraging heeft opgelopen, is dat meestal maar een dag of twee. Wanneer het product bij ons is aangekomen, komt het vooraan in onze verzendwachtrij te staan, zodat je het zo snel mogelijk ontvangt.

Herroepingsrecht en retourneringen

Je hebt het recht je bestelling te herroepen en te annuleren als je nog geen betaalmethode hebt gekozen. Als je via Klarna betaalt of een factuur hebt geregistreerd, is het herroepingsrecht niet van toepassing volgens de wetgeving voor kopen op afstand. De planners worden namelijk gepersonaliseerd en geproduceerd op basis van jouw instructies, en zijn daarmee maatwerkproducten. Wanneer je de bestelling hebt afgerekend, zet So Typical Me (Burde Publishing AB) direct het proces in gang om je planner te maken. Je kunt je bestelling dan niet meer annuleren of wijzigen.

Retourneringen van extra producten

Als je extra producten/producten wilt retourneren, moet je dit binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen melden bij So Typical Me. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren.

Jij betaalt de verzendkosten voor het retourneren en je moet de artikelen retourneren naar dit adres:

Burde Publishing AB
Mårdvägen 2
352 45 Växjö
Zweden

Als een brief of pakket niet wordt opgehaald, brengen we kosten in rekening (momenteel € 15) voor de administratie, verzending, retournering en verwerking. Niet-opgehaalde pakketten vallen niet onder het herroepingsrecht.

Claims en klachten

Als een product niet overeenkomt met wat er staat in de overeenkomst tussen jou en So Typical Me of op een andere manier niet overeenkomt met de beschrijving van een product van So Typical Me, kun je een claim indienen. Alleen fabricagefouten vallen onder het klachtrecht. Het klachtrecht is bijvoorbeeld niet van toepassing op schade door normale slijtage. Claims moeten binnen een redelijke periode nadat de fout wordt ontdekt worden gemeld bij So Typical Me. So Typical Me behoudt zich in de eerste plaats het recht voor om het gebrek te herstellen of in de tweede plaats om de artikelen opnieuw te verzenden, of als laatste middel om het product terug te kopen.

Overig

Als je vragen hebt over de betekenis van de hierboven vermelde aanbevelingen of de herroepingsprocedure, klachten, schade tijdens transport of wat dan ook, neem dan contact met ons op info@sotypicalme.com

Persoonlijke gegevens

Wanneer je een bestelling plaatst, ga je ermee akkoord dat we je persoonlijke gegevens mogen opslaan en gebruiken in ons bedrijf, zodat we de overeenkomst met jou kunnen uitvoeren. Als je persoonlijke gegevens onjuist, onvolledig of irrelevant zijn, heb je het recht om deze informatie te laten corrigeren of verwijderen. Neem in dat geval contact met ons op via e-mail op info@sotypicalme.com

earth